sobota 23. listopadu 2013

Coalface

Perfektní čistítko. Tohle uhlové mýdlo regeneruje obličej a hlavně odstraňuje přebytečnou mastnotu pokožky a to byl hlavní důvod, proč jsem si ho koupila. Mám totiž rychle se mastící pleť a než jsem začala Coalface používat, musela jsem se během dne několikrát přepudrovávat. Teď je má pleť daleko čistější a ubylo i černých teček. :)

Jsem s tímto čistítkem moc spokojená a určitě si ho znovu koupím, protože ten poměr cena/výdrž je super. 100 g mýdla mi vydrží určitě alespoň půl roku a to ho používám každý den a někdy i 2x. Vždy si z něj ukrojím menší kousek a ten používám, takže nepatlám celé mýdlo.

Některé slečny si stěžují na drsný povrch mýdla, ale to mi nevadí, protože se ještě nestalo, že bych se poškrábala. Časem se ta drsnější strana stejně obrousí. Je to nejspíš způsobeno tím, že při výrobě Coalfacu se ty drsné částečky usadily dole a teď tvoří tu hrubší stranu, ale to vůbec nevnímám jako mínus, naopak je to příjemný peeling. Tento výrobek mohu všem doporučit.



★ ★ ★ ★ ★  








2 komentáře:

  1. Tak tohle mě docela dost láká, až zajdu do Lush obchůdu určitě na něj mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, mě osobně vyhovuje skvěle :) Navíc na to jak dlouho vydrží to nevychází tak draze, jako jiné výrobky Lush.

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)