sobota 23. listopadu 2013

Mask Of Magnaminty

Tato maska patřila mezi první výrobky, které jsem chtěla od Lush vyzkoušet, protože jsem na ni všude četla samou chválu.

Je to na první pohled podivná zelená hmota plná malých semínek, což jsou mleté fazolky aduki a pupalková semena. První pocit, když jsem maska použila byl překvapivý, protože má silný chladivý účinek díky mátě, kterou kromě jiného také obsahuje. Doslova jsem cítila, jak mi maska vytahuje z pokožky nečistoty a po opláchnutí jsem měla pocit čisté svěží pokožky. Moje pleť byla čistá, odmaštěná a póry byly viditelně menší.

Jsem si jistá, že tato maska patří mezi ty nejlepší, ale jelikož já na masky zase tak moc nejsem, tak je pro mě přece jen Coalface jednička. Pokud chcete dobrou masku, po které budete vidět na své pleti zlepšení, mohu ji jen doporučit.



★★ ★ ★ ✩







Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)