úterý 19. listopadu 2013

New

Tento šampuk jsem si vybrala hlavně kvůli tomu, že by měl pomáhat proti vypadávání vlasů. Nemůžu říct, jestli funguje nebo ne, protože ačkoli ho používám docela dlouho, tak nevím jaká doba je pro posouzení účinku potřebná. Zatím jsem nezaznamenala zlepšení, ale jinak je fajn. Vlasy umyje dobře, hezky je provoní po skořici (pro někoho může být jeho vůně fakt síla) a dobře se po umytí rozčesávají. Po umytí šampukem používám ještě balzám na vlasy, protože při mytí mi vlasy jakoby "skřípou" pod rukama.

Sice mě tento šampuk ničím nepřekvapil, ale ani nezklamal. Jestli si ho ještě znovu koupím nevím, ale je to rozhodně šikovná věc na cesty, protože je opravdu malý a lehký. Výdrž je taky obdivuhodná, protože jsem si s ním umyla vlasy už hodněkrát a moc ho neubylo.

Co mi na něm ale vadí je ozdobná skořice, jejiž význam jsem moc nepochopila. Ano, sice to na pohled vypadá hezky, ale při používání je mi na obtíž, protože se o ní zadrhávají vlasy. Můžete ji samozřejmě zkusit vydloubnout. :)


★ ★   ✩ ✩ 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)