neděle 24. listopadu 2013

Rock Star

Moje úplně první mýdlo od Lush. Zaujalo mě hlavně sladce růžovou barvou a tím, že u něj Lush sliboval vůni bonbónů a vanilky. Zpočátku se mi moc nechtělo dávat přes 100 Kč jen za mýdlo, ale vůbec toho nelituji, protože mýdla z Lushe jsou prostě super. Teď už mám jen malý kousek, který si šetřím a nechávám si ho ve skříni na provonění oblečení (doporučuji!) a oblečení mi krásně a intenzivně voní, takže nějaký aviváž s klidem strčí do kapsy. :)

Rock Star se hned stal mým oblíbencem a určitě si ho znovu pořídím. Vůně je nádherná a silná, i když já v něm moc bonbóny necítím, ale za to tu vanilku fest. Voní prostě božsky a na kůžu vůně vydrží taky hrozně dlouho. Já na suchou pokožku nijak netrpím, takže mi nevadí si mýt mýdlem celé tělo. Mýdlo je krémové a dobře pění.

Pokud hledáte nějaké sladké mydélko, po kterém budete vonět ještě dloouho po sprše, tak vám tohle můžu s radostí doporučit. :)



★ ★ ★ ★ ★








Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)