neděle 24. listopadu 2013

Rose Jam

Tento sprcháček je limitka a nevíme jak dlouho se u nás ještě ohřeje, tak snad někoho tímto článkem namotivuji ke koupi. :) Já si rozhodně pořídím to největší balení a budu doufat, že mi vydrží do doby než se zase tento super vonící sprcháček vrátí.

Koupila jsem si ho naslepo, protože jsem neměla tušení jak voní, ale byl hodně vychvalovaný, tak jsem to přece jen riskla. Měla jsem obavy, protože jsem na sladké vůně sladkostí a vůně květin nijak nevyhledávám, ale zamilovala jsem se na první přičichnutí! Voní opravdu jako sladký růžový džem s kapkou citrónu a já v něm cítím i med. Sprcha s ním je fakt zážitek a vůni na těle cítím celý den. Pro mě je zatím nej, nej, nej. ♥

Pokud by jste ho přeci jen propásly, můžete vyzkoušet jiný výrobek obdobné vůně růží, jako je například koupelová pěna Rose Jam Bubbleroon nebo tělový kondicionér Ro's Argan.


★ ★ ★ ★ ★




1 komentář:

Jen komentujte, ptejte se! :)